artonde juni

Hejsan hoppsan och godmorgon!
 Här sitter jag nu och bloggar, det är ett måste för mig nu för tiden, att blogga.. Det är en regning torsdags morgon, det blir nog att stanna inne idag. Kanske ska passa på att städa..? Njaa, tror inte det :)
 Jaha, nu ska jag tydligen följa med mamma och handla, typiskt!

Uppdaterar senare
ciaaao!

yeees, nu funkar det äntligen och blogga normalt, nu är det bara uppdateringen på kommentarerna som måste förbättras!

Johanna Thedéen

Fungerar att blogga normalt för mig också, men kommentarerna är fortfarande skumma ;/ för dig också?



Mejlade blogg.se om det men hon visste inte heller, dåligt tkr jag ;S

2009-06-18 @ 11:33:57
blogg: http://kindofjohanna.blogg.se/
sara

det är bra med mig också :)

du har också fin blogg!



vad händer idag? :)

2009-06-18 @ 12:30:49
blogg: http://hhejfffulast.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback