nationaldagen!

Hade helt glömt bort att det var national dagen idag. Men det är det ju :) Gör ni något speciellt denna dagen? Det gör inte vi iallafall.

Jag har velat ett tag nu försöka ge mig på att sy lite egna kläder men jag har ingen aning om hur det ska går till. Men jag kom på att jag ka köpa tåv linnen på H&M, dom kostar 50 kr bara och sy en modell från dom. hoppas att det går bara! Men nu kom jag på att jag ska klippa i en tröja jag har, jag använder aldrig den ändå. (så smart är jag) Ifall det blir nått bra får ni se det sen!

jayne

Lycka till och ha en bra dag.

2009-06-06 @ 16:24:25
blogg: http://jayne.blogg.se/
moath

hoppas det går bra med att sy egna kläder! :D

2009-06-07 @ 15:12:30
blogg: http://jagharenrosacykel.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback