nionde juni

Oj, vad klockan är mycket och min uppdatering har varit kass idag och ugly betty börjar om tio minuter...
Var i skolan idag en kort dag. Fick reda på att yttligare en lärare ska sluta, först min favorit lärare och ni nästa! ILLA! Efter skolan cyklade jag ner till stan och träffade alla (ni borde veta vilka dom är ;) Tittade runt, åt på donken oså. Åkte hem och åkte ut till mormor och sydde en av mina tröjor. Ema och jag gick ut och fotade massor så det kommer upp bilder sen ;)

Måste dra!

e

Följa varandra?:) gillar din blogg och har lagt till dig nu! lägg till mig:)

2009-06-09 @ 22:39:26
blogg: http://elinlion.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback