tolfte juni

SOMMARLOV!! :`D äntligen säger jag bara, fan vad skönt!
Becca, Kajsa, Stia & Ammara sov ju här tills idag. Tittade på film oså igår, lite mysigt :) Idag började vi vid nio med sång i ljushallen sen fick vi betyget, jag har höjt mig från G till VG i musik och hemkunskap men sen är betyget som det var sist :) Jag är rätt nöjd faktiskt! Och vilket väder det här, fyyy. Vi blåste bort kan jag säga när  vi gick innan. inte precis men nästan. Regnar och blåser like hell.

Ska lägga in bilder så ni får se sen :)

moath

Hos mig var det riktigt fint väder som tur var! :)

2009-06-12 @ 16:09:53
blogg: http://jagharenrosacykel.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback