Wild Child

Om en kvart är det en helt annan dag. Det känns konstigt att det är så egentligen. Dagen byter när jag vaknar engligt mig. Haha. Har luggit och tittat på en film, Wild Child tror jag att den heter. Rätt skoj faktiskt. Hade tänkt att sova nu, är trött som tusan.

Imorgon så blire kanske Stina&Ammara. Beror på om dom kan eller inte. Får se det imån!

Hörs imon, gonatt!

EmmaEriica

fin blogg du har!



_______



Vad tycker du om min bild jag fotograferat idag?

Take me to the Neverland and show me my fantasy?

Kommentera i bloggen (sista inlägget)

och berätta vad du tycker om den!

Skulle betyda mycket om du kunde göra de!





Puss EmmaEriica..

2009-06-07 @ 00:28:22
blogg: http://emmaeriica.blogg.se/
johanna

Va gärna med i min tävlig, mer om den står på min blogg :)

2009-06-07 @ 00:44:52
blogg: http://fotobyjohanna.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback