17:58

Nu är min dator borta, eller den är hos någon som skulle installera om den totalt så den blir bättre :D Hoppas att jag får den imorgon! :) Ska strax gå och titta på One Tree Hill som börjar om fem minuter, ett av mina favorit pogram! hehu.

Har ni märkt hur just det är ute nu? Det är ju jättehärligt, och på morgona me! Det har blivit mycket lättare att vakna när det är såhär just.  Våren är på gång tror ja :)

jag får damp på min blogg, den är cp! om man går in på kategorin "min vardag" så blire inget mellanrum mellan menyn och inläggen vilket är hel stört för det är det på de andra kategorierna. På entry page funkar inte läknarna uppe i headern så jag fick ja bort dom. Ska det va nått mer fel nu eller?

Men ni får ha en superbra kväll! ciaaao!

c a s p e l i h n a

Vad tycker du om att skolorna tvingas sparka lärare??

2009-03-16 @ 07:58:52
blogg: http://caspelihna.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback