första mars

IGÅR
I
nlägg som egentligen borde skrivits igår men det blev inte av. Efter många hinder för Becca så kom hon äntligen! :) Vi gick lite på stan, inte så länge egentligen men vi gick runt och tittade lite. Hittade lite saker som jag vill ha! Efter stan gick vi hem till mig och la oss i sängen och titta i ellos&hm kataloger :) jag vill ha kläder! Sen stack vi iväg till hemmakväll och hyrde filmer och så gick vi till hemköp och fixade saker till pizza!  När vi kom hem så gjorde vi pizza, sen så tittade vi på filmerna :) sen åkte becca hem. En jättebra dag :D :*

IDAG
I
dag händer inte så jättemycket tror ja, nej. Ska nog ta det lungt. Imån har jag ingen skola, utan prao istället. På dagis då =) haha. Jag kommer säkert bli sjuk! Jag får lite damp just nu. jag vill ha en laptop nu! Alltså, jag fick bara nått ryck och jag måste ha en. Men jag är fattig :(  Men nu måste jag dra.

Ha en bra dag! :)

becca

det var en toppen dag igår ! :D

2009-03-01 @ 13:33:52
blogg: http://rebeccajosefsson.devote.se

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback