ny färgat

nu har jag precis sköljt ut färgen ur håret, det blev rätt mörkt än vad jag hade trott men det blev bra :) all blond utväxt är borta iallafall!
 nu sitter jag i soffan oh äter ben&jerry oh tittar på hanna montana :D haha, lite barnslig får man vara ibland!

Elin [ n e v n a r i e n ]

Haha skit, när man är så ostylad som man kan bli ;)

Jo det var jag.. haha.. var på fackmöte med jobbet i lokalerna i samma hus som HM ;)

2009-03-31 @ 16:26:54
blogg: http://nevnarien.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback