praodag #2

Dagen har varit helt okej. Dom flesta barnen känner ju igen mig från igår så det har varit lite roligare för dom har inte varit så blyga. Så idag har jag ritat, byggt torn av trä clowner, tröstat barn, letat efter spöken och läst böcker. Trevliga dagar! Och jag har en tjej efter mig hela tiden, hon är söt :D hon kommer och kramar mig, ska sitta i mitt knä och massa sånt. Det är min kompis! haha. Gick på lunch vid halv tolv och träffade Elvira vid skolan och åt med henne :) när jag kom tillbaka så låg ju alla och sov så det var inte så kul att bara sitta där. men sen slutade jag vid tre ^^ även om det är rätt långa dagar går dom otroligt fort. Det enda jag hatar är att jag knappt kommer upp på morgonen. Får gå och lägga mig tidigare (y)

men ska sticka nu, skriver kanske sen. Puss!


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback