roadtrip

Hej hallå igen!
Den här lördagen har gått rätt fort, nästan för fort men men :D Åkte ut till farmor&farfar innan och sydde in mina jeans dårå :) dom blev väl rättt okej ^^ sen åkte vi och handlade lite grann och upp till mammas jobb och gjorde lite annat! Det är så himla skönt ute och varmt, det var nästan för varmt i skinnjacka, man kunde nog steka ägg på den. Eller inte men ändå :D Så jag och ema tyckte att det var dags att köpa glass, årets första vårglass! (har ju ätit annan glass innan, såklart!) Det fick bli en twister och det var så gott så :D Sen när vi kom hem så gick vi ut igen med bella oxå :) men det kommer snart i ett annat inlägg ;) Men det blev iallafall en lite roadtrip för oss idag!


glasss :D


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback