sjuttonde mars

Hallå alla läsare :) - huhu, ifall jag har några :]
idag är en sån där dag när man blir glad på grund av vädret! Det är strålande sol här i Jönköping, nästan inga moln :) superskönt! och det är extra skönt att vakna och det är ljust ute :)

idag började jag vid åtta med hemkunskap, hade ju prov och det gick väl sisådär faktiskt. kunde endel men inte allt. sen  hade jag spanska, musik och tillsist matte. En rätt skön och snabb dag! Jag räknade ut innan att jag har ungefär runt 52 skoldagar kvar. Hur skönt är inte det? :D

men jag ska göra nått annat nu, skriver sen kanske!
hade bra! :)


det fina vädret :)

rebecca

så himmla skönt är det! :D

2009-03-17 @ 20:15:42
blogg: http://rebeccajosefsson.devote.se
Carruuw

sknt med sol! :)

2009-03-17 @ 20:29:39
blogg: http://menjagvetinte.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback