tjugoandra mars

Godmorron! :D
Är allt bra med er? Jag har äntligen fått sova nästan en hel natt utan hosta, tack och lov! Den börjar försvinna helt och hållet. Jag ska strax fixa mig iordning för Ammara & Becca kommer hit sen :) Sen ska vi iväg och handla lite stuffs och sen ska vi iväg :D haha, ni får se sen i eftermiddag tror ja :) men det ska bli kul iallafall! men bäst att göra mig iordning nu!

Ha en jättebra dag! :D

Nene

Svar: jag har förlängt tiden för tävlingebn, så du hinner vara med ännu :)

2009-03-22 @ 12:06:59
blogg: http://nene.webblogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback