tjugofjärde mars

Jag somnar snart här i soffan, jag är såå trött. Det tog ett tag för mig imorse att komma upp, att ens reagera på att klockan ringde. Men upp kom jag tillslut och jag kom till skolan utan skador, jag var så nära på att halka hela tiden för det har kommit snö och is!! det ska bli vår  ju. Annars har dagen varit brao :) det har varit en snabb dag idag oxå. började åtta och slutade vid halv två. :D superskönt!

Just nu sitter jag och kollar på Tyra Banks show, det handlar om tjejer som hånglar, straighta tjejer. Det är lite småäckligt tycker jag. haha.
Imorgon ska jag antaglien köpa mobilen ifall allt funkar okej :D hehu, jag är glad för det. min håller verkligen på att gå sönder just nu. Jag ska ha den, bilden nedan ;) Samsung u600 evo lila, den är svart på bilden men jag ska ha lila :D
.

Veronica

Okej fan va nice att ha det så :)

2009-03-24 @ 17:48:20
blogg: http://veronicajarl.blogspot.com

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback