tjugotredje mars

hej hallå :D
Hinner blogga nu som först! Har suttit och redigerat ännu mera bilder oså :) idag var det dags för skola igen då. Men det var en rätt snabb dag kändes det som. Började vid tio och slutade halv tre. Efter skolan stack jag, Ammara & Stina upp till A6 för stina skulle köpa en mobil och jag hittade en söt mobil som jag ska köpa :D den kostade bara 1500 kr oxå, lite lustigt men det är ju billigt! sen åkte jag hem och åt, dushade, och nu sitter jag här och det är redan kväll! Det går så fort, allting lixom. men nu ska jag se vidare på CSI, ha en bra kväll!

anna

oj vad bra muffisarna blev :) jag lyckas aldrig i köket haha

2009-03-25 @ 18:32:28
blogg: http://miganna.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback