trettionde mars

Sista mars idag då, eller nej. Näst sista är det ju :)
Kom precis hem from the affär. Köpte ben&jerry glass, så gott! och en hårfärg, tyckte det var på tiden att ta bort min fina, hm fula utväxt! :D ska fixa det strax!

Ny och den sista skolveckan började idag då. och med sista menar jag att det är lov nästa vecka, såå skönt :D Den här dagen var inte som den brukar, började klockan tio med svenska som vanligt och sen lunch. Men efter det så skulle vi till Bäckadal på studiebesök. Vi gick runt i fyra olika hus tror ja och kollade in alla linjer som fanns ^^ Gick runt där i 2-3 timmar eller något. Sen var det slut runt halv tre eller något :D Vi slutade då oxå så då gick jag hem. Hemma så väntade mina jeanstights som mamma var oh köpte tidigare idag :D dom satt väl sådär, men det går och ha dom!


men nu ska jag färga håret, skriver sen :)


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback