18:42

Hej igen!
Oj, klockan är redan tjugo i sju. Vad fort dagen har gått! Ute lyser solen och det ser varmt ut till&med. Var somsagt med Stina innan. Vi gick ner till stan och tittade runt. Hon köpte lite saker men inte jag. Åkte till A6, åkte ner till stan igen och åt på donken lite. Rolig dag faktiskt! :) Sen har jag inte gjort så mycket, åkte ivgäg med mamma till ica maxi bara! Fixat lite på designen till min kompis :D Den börjar bli rätt snygg, tycker till & med jag ^^ *stolt*

Men nu ska jag gå från datorn faktiskt! Ha en bra kväll :)

(jag har problem med att komma på rubriker till varje inlägg så därför blire klockslag hela tiden ;)


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback