19:34

Dålig uppdatering, jao. Det beror på att jag har verkligen inte tid. Allt runt omkrign är så stressande! Men jag ska försöka ändra på det! Frågan är bara vad jag ska skriva om?

Efter skolan idag har det inte alls hänt så mycket. Har precis duschat. Det är skönt och man känner sig så fräsch.  Redan nu sitter jag laddad inför tvn ikväll, om en halvtimme börjar Ugly Betty och efter det är det Desperate Houswifes :D

men måste dra, xx!

Micke

godmorgon godmorgon...inte alltid man har tid o lust att uppdatera, men alltid kul o läsa när de väl uppdateras :) ..hoppas att du får en bra dag / micke

2009-05-06 @ 08:09:57
blogg: http://metrobloggen.se/mikaelandersson

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback