20:02

Var nere på stan lite innan. Hittade en sån där kabel men dom låg på 200 kr så jag kunde inte köpa en just nu. Men pappa kan sånt där med sladdar så han kanske kan fixa den som är sönder! Bra att ha tekniska pappor ;)

Jag låg i sängen lite innan och skrev upp lite saker som jag måste ha med mig till brittebo, när jag har tråkigt planerar jag i god tid! Jag kom på att jag kommer inte kunna ha med mig någon plattång, min är sönder och min syrra behöver sin, men jag tror jag klarar mig!

Ni ikväll händer inte så mycket. Det blir nog lite mys i soffan framför tvn tror jag. Är rätt trött efter veckan så måste vila mig lite!
Vad gör alla ni andra då? :D


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback