andra maj

Vilket härligt väder det är ute. Det är sommarvärme och jag typ dör av värme, nej då. Det är superskönt!

Nu som först hinner jag blogga, har typ varit upptagen hela dagen så jag har inte haft tid att blogga. Familjen och jag åkte ut till Habo, till ett cafe typ. Det låg ute vid vättern. Där träffade vi mormor&morfar oxå. Ett supermysigt cafe där vi fick äta hur mkt som helst för ett pris. Frukost&fika :) Efter det så blev det att åka hem sen gick jag ner till stan.  Köpte ett par jeansleggins på GinaTricot. Efter det stack jag och mamma och handlade men nu ligger jag i soffan trött och varm!

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det får jag se sen :)

Bilder från Caféet





innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback