åttonde maj

Jag får panik, nu har min inernetkabel gått sönder helt så nu fungerar inte inernet alls. Det suger lite faktiskt! Jag får ta och cykla ner till Kell&komany och köpa en ny ifall dom inte är för dyra. Men jag har verkligen ingen lust att gå ut över huvud taget för här regnar det non stop typ och innan var det världens åskoväder, inte kul!

Skolan har varit helt okej! Hade komp idag för en sak så vi började vid tio i tio med engelska, fick reda på provet: 42,5/50 tror jag att det va :D Sen var det oförberett prov oxå! Sen lunch och efter det biologi, satt och diskuterade massa typ. Sen hade vi matte och vi fick reda på fysikprovet och jag fick 58/62 :D (BÄSTA NÅNSIN!!!) och sist hade jag spanska, skrev lite och tittade på film och innan vi slutade fick vi reda på det provet: 95/100!  Jag känner mig duktig faktiskt (y) :) Slutade vi tio över två och sen dess har det inte hänt så mycket.

Men nu ska jag ner till stan!


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback