femte maj

Idag har det inte alls varit fint väder. Det har kommit världens regnskurar i mellan åt. Men efter regn kommer ju solsken, det är vad det är ute just nu :) Liite iallafall.
Idag har det varit en rätt skön dag. Inte så jobbiga lektioner. Började åtta med hemkunskap. Efter det hade jag spanska=spanskaprov. Det gick bättre än vad jag trott så jag får väl se hur det gick! Sen hade jag musik och sen matte men vi hade kanske bara tio minuter matte för sen skulle vi gå ner till ungdomsmotagningen och få lite information. Haha, rätt kul faktiskt iallafall i vårat rum ;D slutade strax efter två.

Fick mina kläder som jag beställde förra veckan, allt passade perfekt :D Skolavslutningsklänningen var jättefin tycker jag allt :)

klänning, 249kr - ellos

jeansshorts, 249 kr - ellos


topp, 199 kr kr(tror ja)- ellos


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback