fjortonde maj

Aoch, dålig uppdatering här ja!
Usch då, fy på mig. Det här med bloggandet har verkligen gått neråt. Det är lite tråkigt men jag ska försöka få igång det igen! Men det är så mycket med skolan nu in i det sista och ja, jag har verkligen inte tid!

I alla fall. Var nere och solade för en stund sen så nu sitter jag här nyduschad. Man stinker verkligen efter solning, typ bränt fläsk eller något. Äckligt iallafall! Idag var det tillbaks till skolan igen då. Började nio och fick sluta tidigare för vi hade ingen biologi. På den sista lektionen då vi egentligen har klassråd typ så kom det två från ett förbund. Dom var bögar iallafall så dom informerade oss massa om massa olika saker. Det var rätt intressant och roligt!
Imorgon har jag studiedag, så himmla skönt. Har bara gått i skolan två dagar, hur härligt är inte det? Nästa vecka är det lika dant!

Men nu ska jag ta och äta, hade bra!!


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback