första maj + valborg

Godmorgon sunshines :)
Jag är supertrött. Har inte sovit alls mycket innat. Men lite piggare är jag än vad jag va innan iallafall. Igår var det ju Valborg, det var en rolig kväll faktiskt. Jag träffade Ammara&Stina på juneporten oså åkte vi upp till stadsparken lite. Men det var inte så roligt där som vi hade trott. Så vi hoppade på en buss och kom till Hissingstorp typ. Vi bestämde oss för att träffa några vid netto så vi stack dit och vi hittade knappt. Helt vilse var vi, nästan. Men vi hittade iallafall ock träffade några oså stack vi hem till en av dom. Haha, det var sjukt knäppt där. Dom var inte sig själva heller om man säger så.. Men roligt vare iallafall. Sen stack jag hem vid tolv tiden och Stina sov över här. Vaknade redan vi halv nio tiden så därför är jag så trött..

Idag så ska jag vara med Becca, Ammara och Stina ifall alla kan men det tror jag :D Vi får se vad vi hittar på. Men måste fixa mig nu. Hörs under dagen! xx

sandra

hahah , det var kul igår sofi ! :D <3

2009-05-01 @ 15:47:23
blogg: http://sandruusen.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback