homeparty

Mamma hade ett homeparty här hemma nyss. En tjej från Alpnearing som det heter kom hit. Dom säljer kryddor till mat, hudvårsprodukter och även smink. Som Oriflame som säljer smink och Tupperwear som säljer burkar.. Hon som höll i det gjorde mat och gott. Sen visade hon oss massa produkter. Jag fick testa rengöringsgrejer, peeling, mask och annat som jag köpte :D Det skulle gå på 800kr men vi fick det för 500 bara! Snällt va? :D Det var jättebra saker, jag känner mig helfärsch och det va skönt! Värt pengarna!

Ikväll hände inte alls mycket tror jag. Jag är jättetrött så det blir nog bara att ligga i soffan och mysa lite :) Men ska dra nu, PUSS :)


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback