lockigt


jag älskar lockigt hår, det är nästan finare än platt. Jag har självfall och ibland kan det se rätt okej ut men det förstörs när man sover. Det suger.. haha
Men här är mitt hår efter jag lockade det.. med plattången. Jag tror jag ska locka det oftare! Nu ser ni även min nya hårfärg :)  Lite utväxt missade mamma, ajabaja!

Tog ihop två bilder för mitt fejs såg fail ut!

N I N I O L A » personlig fotoblogg

Svar: haha okej, kul! :D

Jag håller med dig, lockigt hår är nästan snyggare är plattat ^^

2009-05-26 @ 18:02:12
blogg: http://niniola.blogg.se/
Kajsa

asså det är skiiit fint!! :D Jag tror jag ska locka mitt till skolavslutningen :)

2009-05-27 @ 20:46:25
blogg: http://kajsahasselkvist.devote.se

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback