ny hårfärg!

Cyklade iväg till affärn innan och köpte en hårfärg. Tänkte att jag skulle få bort min fula utväxt. Det blev en mellanbrun men det verkar bli mörkbrunt.

Annars sitter jag och försöker plugga men det går inte, känner mig så okonsentrerad. Vet inte varför. Det jobbigaste är att vi ska lära oss ungefär 16 låtar, vem som sjunger och vad låten heter. Det känns helt omöjligt just nu. Jag hoppas att det kommer gå bra!


ävelicious

:)

Allt väl annars?

2009-05-25 @ 20:43:16
blogg: http://evehedberg.blogg.se/
lisette

Hejsan :) har precis börjat med en outlet där jag säljer lite kläder som tyvärr inte har kommit till någon användning för mig :) väldigt bra priser, och mycket mellan himmel och jord att köpa..



Ta gärna en titt och skriv tillbaka här om du är intresserad av att köpa något? :)



Http://lisettee.blogg.se/outlet/



kram lisette

2009-05-26 @ 10:37:00
blogg: http://lisettee.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback