sjuttonde maj

Oj, klockan är redan två. Det går allt för fort, det känns som om jag vaknade nyss och jag vaknade efter tio nån gång. Idag är det iallafall söndag och jag vet inte riktigt vaad jag ska göra. Bara vara hemma som vanligt kanske. Imorgon är det skola igen, men det är en skön dag! På tisdag har jag "ledigt" Vi har elever hjälper elver dag och då ska vi arbeta lite och tjäna ihop 150 kr från familjen som sen skickas ner till en by i Rumänien.. Det brukar komma upp till 200 000 kr! Sen är det skola på onsdag oxå men sen är vi lediga igen. Så himmla skööönt!

Jag håller på att fixa en design åt en annan men fan, jag får seriöst damp. Inget vill fungera.. Hatar det! Jag kan få ett utbrott när som typ. (a)  Men jag ska fortsätta senare.

Ni har väl inte glömt att rösta på Snyggaste headern? Ni kan göra det inlägget nedan! :)


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback