tjugoåttonde maj

trött, ont i huvet, mätt, småsur, smutsig, lerig, ont i fötter, helt ofräsh. Det är vad jag är just nu. Usch, det har varit en lång dag känns det som fast den har inte varit alls lång.
Vi hade friluftsdag idag och man skulle bada men det gjorde inte jag så istället fick man orientera. Så Ammara, Stina och Kajsa som inte heller badade och jag orienterade i en skog som vi aldrig varit i förut. Men vi klarade oss igenom banan! Jag sjönk ner i jorden ett x antal gånger. Sen efter så gick vi in lite på A6, fräschade till oss och sen stack vi till stan och nu sitter jag här! Hade tänkt att hoppa in i duschen nu!

Uppdaterar sen igen!


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback