tjugofemte maj

Borde egentligen inte sitta vid datorn alls idag, måste plugga järnet! Jag har musikprov imorgon och musik är inte ett av de ämnen som jag är bra på, det handlar om Blues&Jazz.. Så det kommer bli lite kass uppdatering idag. Kom nyss hem från stan. Var där och åt med Ammara&Stina lite nu efter skolan. Annars har allt varit helt okej i skolan!

Sen när mamma kommer hem ska vi antaglien bort till skonaffärn och köpa nya skor till mig, äntligen! :D Jag tror det blir vita, höga converse! Sen ska vi även köpa ett kort till min laptop så jag kan vara inne på internet!

Men bäst att börja plugga nu! ska försöka uppdatera senare!


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback