vänner

Godkväll! :)

Drog ur internet kabeln ut den stora datorn innan och satte in den i min så jag kan använda min dator istället. Den andra datorn har vi inte tillgång till nu ändå. Anyway,  sitter och kollar på Vänner lite på femman just nu, har precis ätit oxå.

Satt och tittade på lite kläder innan. Ska köpa lite sen när jag får pengar. Lite av det som jag vet är en jeansjacka, linne och ett par converse men där har jag problem, ska jag ha låga eller höga? åååångest! Men det får jag nog prova! :)

Nu börjar det igen! XX


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback