vart tog det fina vädret vägen?

Ja, vart tog det vägen?  Tidigare idag har det varit jättefint väder. Strålande sol och jättevarmt. Men nu innan kom ösregnet och åskan igen.. Det är lite skumt väder tycker jag allt!

haha, innan skulle jag locka mitt hår, ta kort, fixa lite annat. Det slutade med att jag lockade mitt hår, tog tre kort, somnade. JAG SOMNADE! Jag är så slö i hela kroppen, jag kanske håller på att bli sjuk eller något. Jättejobbigt. Sen har jag "åskhuvudvärk", inte skönt. Men jag hoppas att jag inte blir sjuk.

skriver senare!


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback