vilket väder!

Ja, ni läste det! Vilket väder det är ute, perfekt start på juni! :)

Hej frästen! Allt bra? Här är allt på topp, varm är jag men man ska inte klaga på det fina vädret! Skolan har varit helt okej. Idrotten bev varm mitt ute på en fotbollsplan utan skugga. Efter skolan stack jag ner med Ammara&stina&Frida ner på stan en sväng. Köpte ett läppglans, lösnaglar+naglack, hade tänkt att ha lite fina naglar på skolavslutningen! Sen har jag hittat massa annat fint men det får jag köpa senare när jag får pengar. Hoppas det finns kvar bara!

Ska ta och fixa lite mer bröllopsbilder sen oxå så ni får se lite mer :)

strålande sol och blå himmel



innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback