fjärde mars

praodag #3
Nu börjar det verkligen bli segt på morgonen, jag är inte så jättevan att börja åtta varenda dag. Men jag släpade mig iväg till dagiset och då satt de och åt frukost sen vare lekdags! Sen så var jag med när två tjejer lekte med vatten, det är en sak dom gör lite då&då. - hur kan vatten vara så kul? dom tyckte det. Åt lunch med Elvira och sen tillbaka och ja, lekte. Slutade vid tre tiden som vanligt. Så nu sitter jag här och somnar snart! :]

imån ska jag, becca, kajsa, ammara & kanske stina fika lite innan becca sticker iväg! :D trevligt!

det var min dag det, hur har eran dag varit? :D


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback