min dag

Så, nu har jag fixat klart det mesta datorn förutom msn, det vet jag inte hur jag ska fixa! menmen. Min dag har vart bra, börjatde kl. 8 som vanligt och slutade vid tre, hände inge speciapå dagiset så jag orkar inte skriva, haha! Efter praon så stack jag till claras och träffade becca, kajsa och sen kom ammara så fikade vi lite :D Jättemysigt och trevligt! :D Efter det stack vi hem till mig ich klippte kajsas och beccas lugg :) Sen fixade jag datorn och nu har hela dagen gått. Tror jag ska lägga mig snart faktikt för jag mår så dåligt, tr or att jag har blivit smittad av barnen så jag ska stanna hemma imån..

men ni får ha det bra! Gonatt :)

varm choklad med grädde till fika :)

Em

Mums! Jag brukar alltid dricka varm choklad med grädde när jag fikar.

Hoppas du får en bra fredag!

Kram ,Em

2009-03-06 @ 09:32:38
blogg: http://madebyem.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback