omg!

herregud, världens bästa konsert, det slår allt jag varit på, allt! vi åkte till gbg typ vid tolv eller nått,  stannade och åt på vägen :] kom ner dit kanske vid halv fyra, gick och köade direkt. haha.
" ursäkta, vad köar ni till?"
" till en konsert"
" jaha, med vem?"
" bullet for my valentine"
" va?"
" bullet for my valentine!"
" *ser konstiga ut* okej, aldrig hört talas om"

HAAAAAAAHAHAHAHAHAHA, från 15.30-18.30 kom det folk  och frågade det hela tiden. rätt underhållande xD sen när vi kom in så sprang vi till garderobena och hände in våra jackor. sen sprang vi till scenen, vi kom  på sidan, typ där Jay står, ema kom på andra raden och jag kom typ mellan 2:a & 3:e raden :P sen drog  det igång, först vare Bleeding Through dom va hyfsat, dom gick och lyssna på, & jag va bäst, jag lyckades tränga mig längst fram :DD men dom gillade inte mig där så  dom försökte trycka ut mig :( men jag stannade!  sen Lacuna Coil, dom var inte så bra xD SEN BÖRJADE BFMV!!!! SÅ JÄVLA BRAAAA! jag skrek med i varenda jävla låt, handbangade (!!!!!!) och allt! fick ögonkontakt med Jay och han log åt mig! sen typ pekade han på mig,  ema och killen brevid ema och ville att vi skulle headbanga x) så jäva undebart vare! OH, ta mig tillbaka :( <33  världens bästa konsert jag fick även Jays plektrum :D:D:D:D <3
KOPIERING ÄR TOTALT FÖRBJUDET!!!!






innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback