reflection


Modell: Ammara
Foto/Redigering: Jag

Jag och Ammara gjorde en spontan fotografering igår när mamma skulle ut till studion. Självklart hängde vi med och knäppte lite kort och resultatet blev bättre än vad vi förväntade oss! Är jättenöjd med bilderna och ni ser ju en av alla bra ovan :)
Förövrigt är det jullov nu vilket är jätteskönt. NU SKA DET SOVAS! På torsdag är det även julafton, woho! Var nere på stan och köpte lite julklappar till familjen som jag nu ska slå in!

CIIAAAAO!

Neha

Snyggt=)

2009-12-23 @ 01:14:32
blogg: http://nehaexponerar.blogg.se/
Anonym

vacker bild :)

2009-12-26 @ 19:53:29

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback