bilder

satt ju somsagt och rensade bland alla min bilder på datorn igår. tittade igenom alla bilder från våren/sommarn, gud vad jag vill ha sommar nu! nej, istället är det grått, iskallt och regn/snö. förhopningsvis går tiden snabbt! sen nån dag framåt ska jag lägga in alla bilder på skivor och spara för vi ska rensa hela våran dator och då försvinner allt och jag vill inte att alla bilder ska försvinna. :p så dom måste jag spara!
ni får ett collage med bilder från våren/sommaren -08! :)


Anonym

fina :D

2009-03-03 @ 19:20:56

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback