artonde maj

SNYGGAST HEADER
Tävlingen är nu slut och inga mer röster är gilltliga. Ska strax räkna ihop dom :)
_____________________________________________________________________

Hej alla!
Hur mår ni idag?
Jag mår alledes utmärkt iallafall! Är trött som tusan men jag kan ju alltid gå och sova? Ny vecka är det oxå men jag går bara en dag till, woho! Imorgon har jag ledigt, eller man ska jobba och jag kommer väl "städa" här hemma antar jag. Var i skolan idag, började tio och slutade vid halv tre ungefär. Som vanligt och inget speciellt hände. När jag kom hem har jag gjort lite olika. En sak, fixat en ny header! Den ser ni snart. Själv tycker jag att den blev rätt bra :)

Men ska fixa lite saker nu, ha en bra kväll!

xoxo/s


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback