Brittebo 12/5

-  sammanfattning av dagen :)

Vi samlades på skolgården och åkte sen till Brittebo vid halv nio ungefär. Kom dit en halvtimme senare eller något. När vi kom dit så delade dom in oss i grupper (dom vi skulle sova med) Jag skulle sova med Ammara&Stina ifall jag inte åkte hem dårå. Men iallafall. Vi fick fika lite om vi ville men jag & tjejerna satt och snackade i våran stuga massa :) Efter en liten stund så skulle min klass paddla och det gick ju fint... Vi gick på grund och blåste iväg, snurrade runt och hade oss. Lyckat! Sen vare lunch och efter skulle vi skulle gå ut i skogen och göra lite olika grejer. Sen så bara mös vi lite och gungade, spelade fotboll. Sen hade vi lite klasstävlingar oxå, min klass äger den andra :D Nejdå! Men vi vann iallafall! Framåt kvällen grillade vi korv och så blev det marshmellows(?) Gottgott! Satt där ett tag och sen bestämde vi oss för att spela fotboll, kulkul. Sen gick vi in och åt lite efterrätt och tävlade och gjorde annat. Sen blev det film men då stack vi ut  och gungade i korggungan innan mamma kom och hämtade mig. Tråkigt att jag jämt ska må skit när jag är borta, men som tur var så missade jag iallafall inget speciellt. Jätterolig kväll och allt, bara man har rätt sällskap och det hade jag!






rebecca

haha, seriöst jag älskar hans tröja :D och det var ju helt underbart kul !

2009-05-13 @ 13:45:27
blogg: http://rebeccajosefsson.devote.se
sandra

vi var bäst på att paddla sofi :) <3

2009-05-13 @ 19:00:19
blogg: http://sandruusen.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback