estado, hecho, suerte, ganar..

Det går långsamt och segt och jag har kanske fått in 30% av det jag har pluggat. Haha nejdå, det har nog gått in mer! Men det är konstiga uppgifter att plugga på tycker jag. Ammara kom med en smart idé att sticka iväg, långt här ifrån och slippa spanskan. Det skulle man inte tacka nej till?

Annars har det inte hänt så mycket idag. Har bara pluggat dårå. Nu är det redan kväll. Dagarna går rätt fort och det är bra för då går veckorna och det blir äntligen sommarlov :D Men innan sommarn händer det massa grejer. Nästa vecka är det Brittebo, läger typ. Där ska vi vara i två dagar. Sen studiedagar hit och det. Lite andra lediga dagar. Härligt!

J
ust nu sitter jag och kollar studion i Bankeryd, där jag har fotat Ammara&Becca ni vet? Jag vill fota igen så jag ska se ifall den är ledig och det ser ut som det :)

Men nu ska jag plugga!


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback