femtonde maj

GODMORGON :D
Studiedag idag, såååå skönt! Jag har ingen aning om vad jag ska göra, har precis gått upp men jag får se! :)

Idag är det exakt en månad tills jag fyller år, 30 dagar! Och då är det även sommarlov! Fyfan vad härligt. Sitter och tittar ut nu, blå himmel, grönt grönt och så klipper dom gräset precis utanför och det luktar till och med sommar. Någon mer som verkligen längtar till sommarn?

Hepp, nu ska jag äta frukost! //s

rebecca

hahaha tack! :*

2009-05-15 @ 11:50:33
blogg: http://rebeccajosefsson.devote.se
H A I D I J A K O B S S O N

Hoppas du har en härlig dag :) Vad ska du hitta på idag, en så solig fredag ?



Vill du köpa en underbar bloggdesign? du bestämmer själv hur du vill ha den, jag gör&kan allt ! 200kr :)

2009-05-15 @ 14:47:26
blogg: http://haaiidi.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback