klippklipp

På lördag ska jag klippa mig faktiskt. Det behövs, mitt hår är slitet. SUPERslitet. Så det kommer typ bli kort! Men det hoppas jag inte, i värsta fall så får väl jag köpa löshår eller något. Men jag kommer inte ha råd till det när jag ska köpa massa annat. Men jag får lite pengar nu i maj så förhoppningsvis så kommer jag ha råd med det jag behöver.

Gjorde ett litet collage på sånt som SKA köpas;

Plattång Remington, onoff 400 kr
Jeansjacka, Halens 199 kr
Vita Converse 600 kr


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback