nittonde maj

Godmorgon!
Vad skönt med ingen skola idag! Idag har vi elever hjälper elever dag, då vi ska jobba, antingen hemma eller hos nån förälder, en del går runt med bössor. Men vi ska iallafall tjäna ihop 150 kr som vi sen skänker ner till Rumänien och det brukar komma upp runt 200.000 kr. Det är rätt mycket!
Så idag ska jag faktiskt rensa min byrå/garderob.. Alla mina kläder ligger överallt i hela rummet, inte det bästa! Men annars ska jag bara vila. Sen är det skola imorgon igen men sen är vi lediga torsdag och fredag. Superskön vecka!

Men det är nog bäst att börja städa nu!
Ha det bra :)

Martina

Svar. vad kul :) tipsa gärna dina vänner och blogg läsare om tävlingen :)

2009-05-19 @ 13:35:45
blogg: http://miniimartina.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback