sjätte maj

Hejhej!
Hur är det med er alla? Här är allt bra faktiskt. Ligger i sängen och myser lite med Bella(hunden) och försöker plugga på lite glosor. Har engelska prov imorgon men det är inte så stort. Det är bara glosor som vi har haft innan så jag kan redan alla rätt så bra!

Idag har det varit en helt vanlig dag i skolan. Började med fysik tio över åtta. Tänkte att vi skulle få tillbaka fysikprovet vi gjorde förra veckan men det hade han inte rättat än. Efter det matte, gjorde diagnos och jag fick bara ett fel! ;) Efter det idrott, uteidrott... Jag kan säga såhär; jag behövde knappast duscha, jag var redan dygnblöt. Inte det skönaste precis. Efter det hade vi so, där gjorde vi inte alls mycket. Några redovisade nån grej och sen skrev vi lite och sen gick brandlarmet helt plötsligt. Sen skulle jag ha syslöjd men läraren hade jätteont i huvet så om vi ville fick vi gå för hon ville inte vara kvar. Haha. Världens tråkigaste väder har det varit idag oxå, det har rengat heeeela dagen. Det är nu som först solen tittar fram. Hoppas att det blir bra väder nästa vecka för då ska vi till Brittebo, läger typ :D

vart tog det fina vädret vägen?



innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback