tionde maj

Hej alla!
Nu är snart denna helgen slut oxå. Allt går fort tycker jag! Vi är snart inne i mitten av maj och då är det bara en månad kvar tills skolavslutningen. Det är härligt! Speciellt med sommarlov, hoppas bara att det blir en bra sommar!

Men idag ska jag ta det lugnt. Hade tänkt att börja packa lite smått till Brittebo. Ska bara kolla vad det är som ska packas ner! Sen måste jag handla lite saker oxå! Men det fixar jag nog imorgon annars :) Men annars händer det inte alls mycket.

Vad har ni haft för er i helgen? :)


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback