tjugonde maj

Det blev ingen skola för mig idag inte. Är sjuk. Hostat hela natten så jag är jättetrött så jag orkade verkligen inte, man kan ju inte sova på lektionerna? Men jag har lovat mamma att storstäda mitt rum men jag får se hur det blir med det för igår hände det inget alls.

Men annars händer det inte så mycket. Hade tänkt att fixa lite på bloggen. Måste ändra på lite saker :) Påtal om bloggen har jag fått lite kommentarer på senaste tiden. Jätteglad blir jag, keep it up! :D

Terese

Krya på dig.

Fin blogg du har. :)

2009-05-20 @ 13:25:44
blogg: http://fantasidif.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback