tjugosjätte maj

Hallå bloggen! :)
Allt bra med er? Här är det kanon, lite sliten efter en kort dag i skolan men det piggar alltid upp lite att komma hem! Ont i fötter har jag oxå, efter mina nya skor. Får alltid lite småont när man går i något nytt. Det var en rätt kort dag i skolan idag. Musik prov hade jag och det gick rätt bra tror ja. Men annars har inte så mycket annat hänt!

Igår gjorde jag en liten uppfriskade sak.. Vi var ute med bella och så sattes vattespridarna igång på kyrkogården. Och så som jag är så sprang jag självklart in i dom, även bella. Vi blev lite blöta... haha ;) Men kul faktiskt!

Men ska dra, försöker uppdatera senare!

Johanna Thedéen

Nu är du också tillagd :D

2009-05-26 @ 14:27:10
blogg: http://kindofjohanna.blogg.se/
ävelicious

det är bara fint :)



Nu kan du läsa saker som du tidigare inte visste om mig, kika in vettja! ;D

2009-05-26 @ 17:05:13
blogg: http://evehedberg.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback