tredje maj

Idag är det söndag. Jag har trott att det har varit söndag hela helgen typ. Elvira stack hem för en timme sen ungefär. Hon sov här. Hon var här igår kväll och så hyrde vi film och köpte godis och mös lite. Sen bestämde vi oxx för att cykla lite. haha. Cyklade ner till vättern där vi träffade några och så stod vi där typ oh snacka ett tag. Trevlig kväll vare :)

Idag händer det inte alls mycket. Ska bara ta det lugnt. Kanske borde kolla igenom spanskan lite. Har spanska prov på tisdag! Men ska  äta nu, det blev ett litet kort inlägg. Skriver kanske sen! :D


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback