trettioförsta maj

Hejohå!
Idag är det söndag och jag är halvt död typ. Fotade en hel del igår, ska lägga in bilderna och redigera så kommer det nog upp på bloggen så småning om!
 Orkade inte vara kvar på festen så länge så jag stack in till stan, till RixFm festivalen och träffade Becca, Ammara, Stina&Frida. Det var askul :D Vi gjorde massa roligt! Åkte karrusell, tittade på rixfm, åt pizza och massa mer ;) Kom hem vid elva någon gång tror ja :)

Men ska kolla bilderna nu! Uppdaterar sen


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback