trettonde maj

Hejhå!
Sitter här nyduschad och trött som tusan efter gårdagen faktiskt. Jag sov aldrig över i brittebo för jag blev typ sjuk, illamående & yr. Jag såg till&med suddigt, läskigt! Så jag åkte hem vid elva ungefär när som ändå skulle sova ;) Kommer skriva om det och lägga upp några bilder snart! :) Men roligt vare iallafall!

Skönt med en dag ledigt idag! Jag tror inte jag ska göra något speciellt. Ska bara vila upp mig. Är helt slö, träningsverk i armar(paddlade igår, i motvind), ja allmänt trött. Men imorgon är det skola igen men på fredag är det studiedag :D Ska se ifall tjejerna vill hitta på något!

Ska fixa bilder oså nu! :)
XX

PS, jag kom på en grej, om exakt en månad har vi sommarlov! HUR underbart är inte det?


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback